Mel53 Hepinize iyi akşamlar, 35 haftalık hamileyim ben. Bugün doktora gittim ve doktor bebeğin baş ve omuz çevresi için ( BDP ) 38 haftalık dedi. Bacakları için ise geride 32 haftalık dedi. Böyle bişeyi yaşayan başına gelen var mı?
Samed Mel53 bende 35 haftasıyım bugün doktor bebegin bacak boyu kısa dedi 33haftada gözüküyo dedi çok üzüldün 😓
KaderAdnan Mel53 üzülme görüntüsünde öyle abartılcak bi bozukluk olmuyor ki doğduğunda benimde kızımın gövde kısmı 5hafta gerideydi
hohomoromu Mel53 Benimki nin baş ı haftasına göre büyük 2 hafta önde vucudu haftasıyla uyumlu en son 32+5 de gitmiştim baş çevresi 34 haftayla uyumlu gövdesi haftasıyla doktor normal olabiliyor falan dedi başında herhangi bi sorun olduğu için değil genetik kimin başı büyükse ona çekmiş dedi 😒 size herhanbi bir şey dedi mi 👍
Ssseval Mel53 bizde 36 haftadayız 20 gün geri görünüyo baş karın bacak bölgesi. Buladar beslenmeyi tercih ediyo dedi doktor. Daha doğmadan sağolsun strese sokuyolar insanı
Mel53 Samed aynen banada öyle dedi işte bacak boyu kısa, 32 haftalık dedi..ben anlamadım neden öyle yaa kafası büyük omzu büyük bacaklark kısa mı yani
Samed Acaba kötü birseymi ya duzelirmi bilmyorum eşimin boyun sordu bende dedim çok büyük deyil onda ona cekmis ola bilir söyledi offf anlamadimki
Samed Mel53 bilmiyorum ki bende de ilk gebelik bana kafasda büyük dedi sana benzyo ola bilir bendede zaten annem zor doğmuş kafam büyükmüş sonra düzelmiş of
Mel53 Samed hmm dedim acaba zeynep kamil mi:/ Zeynep kamil her bebeğe bişe söylüyo da genelde.. vallahi bilemedim ben yaa inşallah sağlıklı doğarlar :((( ben çok taktım aklıma
Samed hohomoromu banada kafası büyük senin kafana benzyo dedi bende doğarken kafam büyükmüş bacak boyuncada babasına cekmis ola bilir dedi
Mel53 hohomoromu benimkinin her şeyi 3 hafta ileri baş gövde vs. Bacaklarda 2 hafta geri 😬😬anlamadım nası bi çeşit
KaderAdnan Mel53 hayır canım üzme kendini bana bir ay boyunca bebeğin küçük ciddi zarar görebilirsiniz vs dediler üzüldüm günlerce ağladım ne bulduysam yedim allahıma hamd olsun doğdu evet çok küçüktü evet küvezde de kaldı bir süre ama şuan yanımda mı yanımda allah kalıcı dert vermesin sana en büyük tavsiyem kendini üzme daha çok strese girmesin bebeğin