nur_sin hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ben de duydukça geçmezse ne yaparım diye çok üzülmüştüm. Genelde geçiyor 8-9. Haftalar en yüksek şiddetli olan haftaydı bende. Devam etse bile şuanki gibi olmayacak bulantılar, şiddeti mutlaka azalır. Ben tavuk ve soğan görünce tiksinti gelşyordu. Midem bulanıyordu. Hamileliğimin sonuna kadar da yemedim bunalrı. Belki de devam etti diyenlerin böyle durumları vardır