3 gün önce sezeryanla doğum yaptım spinal anestezi aldım ameliyat çok güzel geçti ama sonrası çok kötü oldum 3 gündür yatamıyorum oturarak uyuyorum yattığım zaman sırtıma sağ omzuma boynuma ve sağ koluma gaz sancısı vuruyor yani su akar gibi hissediyorum oraya ağrı gibi doluyor ve nefesim daralıyor her nefes alışımda batıyor çok kötü oluyorum hareket edemiyorum felçli gibi kalıyorum yaşayan varmı nasıl geçicek rahat gaz çıkarabiliyorum büyük tuvalete çıkabiliyorum ama ben nezaman başımı yastığa koyabilicem hiç iyi değilim sürekli oturarak uyumaktan ayaklarım 3 numara büyüdü şişti kalçalarım ağrıyor