Kızlar selam bugün başıma neler geldi şehir hastanesinde bir asistana gittim perinatoliji bana plesantan da büyüme var dedi plesantan yaşlanmış dedi çok korktum sonra geri detaylı için gittiğim özel hastanedeki doktoruma gittim her şey normal dedi plesantan da Parlaklık var ama zaten önceden de vardı bu dedi büyüme ya da yaşlanma yok dedi çok korktum aynı dedi bebeğin gelişimi her şeyi iyi dedi korkma dedi tansiyonu ölç dedi böyle şeyler yaşayan var mi