xesra-0911 23+3 haftalık oldum şeker yükleme testi çok mu gerekli yaptırmasak bir sorun olur mu doktora sormam gerekir mi yaptırıp yaptırmamayi yaptırmak istemiyorum çünkü 🤔 sizler yaptırdıniz mi
Yazmelegi_ xesra-0911 ben yaptırdım yaptırma taraftarıyım. Eğer gebelik şekeriniz olur ve bilmezsiniz bebek sıkıntıya girer. Kötü zor bisey değil
Jrnfudjrjr xesra-0911 tarama testlerini asla yapmadım yaptırmam da ama şeker testini yapacam yapmanı da öneririm eğer şekerin varsa ve bunu bilmezsen bebek için iyi olmaz
Deletedmom_297 xesra-0911 yaptırmayacaksan bi şeler ölçüm cihazı al trendyolda rinacheck var 250 tl 1 hafta açlık tokluk ölç açlık 70-95 arası tokluk 1 saat 140 2 saat 120 altı çıkması lazım bu değerlerin üstü gebelik şekeridir bende yaptırma taraftarıyım ama yaptırmayanda bu şekilde yapabilir yükleme testi değil var olan şeker bebeğe zarar verir
Mhsnogzby xesra-0911 25+2 de yaptırdım geçen gün temiz çıktı yani şekerin olup olmadığını öğrenirsin Bi zararı yok bence
Yazmelegi_ xesra-0911 24 ile 28 arasi. Ben detaylı ultrason. Seker yüklemesi ve dörtlü test yaptırmıştım diğerlerini yaptırmamıstm
Yazmelegi_ xesra-0911 oh şükür ❤️ seker testinden de korkmayın. Bisey varsa en azından erken tedbir alırsınız
Yel123- xesra-0911 ben ilk kızımda yaptırdım çıkmadı bunda çıktı şuan diyet yapıyorum karbonhidrat tatlı diyeti
Fuunndaaa Ben yaptırmayı düşünmüyorum bana tehlikeli geliyor, kendim cihazla düzenli ölçüm yapıp açlık ve tokluk kan testi vereceğim
anneolmakneguzel_ xesra-0911 istemiyorsanız bir hafta şeker takibi yapmanız gerekir açlık ve tokluk. Şeker ölçme aletiniz varsa yapabilirsiniz. Sabah aç karna ve yemekten bir saat sonra tokluk bakılıyor. Bunlar normal düzeydeyse yaptırmasanızda olur. Doktorumla böyle yaptık