Sazenin Kızlar bende elele madre xxl park yatak var ama hediye gönderilen yatak çok çok ince ve dandik bi Sünger. 120×70 cm ölçüleri. Yatak arıyorum oğlum çok terliyor. Kullanıp önerdiğiniz marka model var mı ?
1ErkekkkAnnesi Sazenin bende elele madre aldım yataşın mini twiny modelini almayı düşünüyorum çok önerildi
geleneksel1annem Sazenin yataş twinny kesinlikle.ilk Oğlım 2 yaşa kadar kullandı şimdi kardeşi kullanacak tek bir çökme bile yok bi yerinde. Ki gelen misafir çocukları ( aralarında 12 yaşında olan da vardı🤦♀️) üstünde tepindiler.
geleneksel1annem Sazenin ben 3 sene önce aldım çok komik bir fiyata 🙈 şuan da bence iyi fiyatı çokta yüksek değil hak ediyor. Bebekken juno kullandım büyüdü yatağını kullandım yani yataş uyku konusunda başarılı bir marka