Nz1 36+4 üm. Yarın doğum yapacağım hastanede ilk kontrolüm var. Muhtemelen doktorum çatı muayanesi yapacak. Çatı muayenesinden çok korkuyorum acıyor mu?🥹
semanur1975 36+3 üm bana bugün yapıldı canım çok yandı bakandan bakana fark var mıdır bilmiyorum dayanamadım ben
Elfo Çatı muayenesi yaptı mı doktorum bilmiyorum ama 40+3 te doğurdum 38 den sonra her kontrolde açıklık bakıyordu çok hafif hissediyorsunuz sonra geçiyor acılı birşey değildi