emyn54 merhaba ben ilk hamileliğimde kendisine gittim ama memnun kalmadım maalesef
Suda doğum yapmak istedim erken suyum geldi bana ertesi günü doğuracağımı vs söylemişti ama buna rağmem hastaneye çok geç geldi
Benimle doğru dürüst ilgilenen bir ebe olmadı vs vs
Bu sebeple bu hamileliğimde başka bir doktora gidiyorum
Memnun kalan çok var ama bana böyle denk geldi maalesef