merveylmzmerve Hamileliğimin 7.haftasındayım doktor bugün idrar tahlili istedi sonuçları daha gösteremedim ama bakteri(basil) 77 yazıyor . 0-50 arasında olmalıymış tedirgin olmalı mıyım bu kötü bir şey mi başına gelen var mı ?
Pemberuya merveylmzmerve bol su İçin bence enfeksiyon olabilir sanırım ya da bakteri başka oluyor ama bunların çaresi genelde su içmek CNm bide hamilelikte benimde 9 ay asla enfeksiyonum geçmedi
Polyanna35 merveylmzmerve Dut kürü için hemen etki ediyor; ishal olursanız endişelenmeyin temizliyor, muz patates çay sumak ev yapımı yoğurt gibi bunlarla destekleyebilirsiniz
babymom2026 merveylmzmerve benimde vardı toz ilaç verdi tek kullanımlık benim bakteri miktarı azdi ondan tek ilaç verdi ama
deryakrgz Pemberuya maşallah Allah bağışlasın. Normal doğum mu oldu acaba ? Benimde geçmeyen enfeksiyonum var da o yüzden soruyorum 🙄 kusura bakmayın.
Hamisbirisi1 Hamilelik süresinde ara ara uğradı bana da. Doktorunuz önlemini alıyor bir şekilde merak etmeyin
Ayperi11 Hamilelikte biraz yükselmesi normal benim 34. Hafta hala yüksek panik yapacak bir değer değil sadece suyu arttırın
Pemberuya deryakrgz ay yok canm ne kusuru:) evet normal oldu 36. Haftada ama benim çok zorlu oldu nasıl desem ilk bebeğimin 8. Haftada kalbi durdu. Kanamam vs çoktu bunda da çok kanamam oldu 5 ay yattım ve bulantı koku hassasiyeti:/ sonra da 7. Aydan 36. Haftaya kadar yattım eşi aşağıdaydı 35+6 da da doğdu
deryakrgz Pemberuya aaa hem başınız sağolsun hem geçmiş olsun. Bebeğe geçme ihtimali var deniliyor da o yüzden sordum.
Pemberuya deryakrgz bana da dediler de bişey olmadı öyle cnm kanımız uyuşmadı oğlumla 1 gün mavi ışında yattı bide sarılık oldu