sumeyyehmz Merhabalar Cinsiyeti kaçıncı haftada ögrendiniz acaba doktorum 12haftalıkken tahminde bulundu fakat asla kesin olmadıgını o gün başkası için tahminde bulunup yanıldıgını söyledi yanılma olabileceginide söyledi sizler ne zaman ögrndnz
sumeyyehmz Pemberuya 16+3de gidecegim inşallah belli olur artık ona göre oglumun kıyafetlerini ya ihtiyaç sahibini verecegim ya saklayacagm o yüzden de emin olmk istiyorum
Sibelmtli @"sumeyyehmz"13.haftada kıza benzettim dedi yanılma payıda varmış o haftalarda o yüzden çarşamba gidip öğrenicem inşallah 18.haftaya giriyorum ☺