Jujuu_gcl Kontrolde bişey çıkmadı ama 2 gündür aşırı mide bulantım, kaburga ve sırt ağrım vardı. Doktorum acile gidip serum falan almamı söyledi, normal değil dedi. Acile gittim serum verdiler, idrar tahlili istediler. İdrarımda yine enfeksiyon çıktı. Bulantım ve ağrılarım geçmeyince kadın doğum aciline gönderdiler. Açılmam var mı diye baktılar, nst bağladılar. Nöbetçi doktor baktı enfeksiyon olduğunu, sancım ve açılmam olmadığını söyledi. İlaç yazıp gönderdiler. Sabaha kadar ateş ve bacak ağrısından uyuyamadım 🥺 Şuan uzanıyorum, biraz daha iyiyim🙏