Ayy yeminle aynı benim doktor ne hayırlı olsun dedi ne güler yüzlüydü nede bana kız diyip bak bu 3 çizgi yada bak bu erkek penisini göruyormusun demedi aşırı sinir oldum hic memnun kalmadım kendi gördü cinsiyeti bana sadece dedi göstermedi insanin içinde ister istemez şüphe kalıyor neye gore kız yada yüzde kac kız yada erkek yanılma payı varmi yokmu demedi