duruveeannesi asilsmom evet az kaldı 😊 benim ilki sezeryandi o yüzden bu da sezeryan olacak. Doktor henüz gün vermedi. 35+1 de kontrolüm var. O zaman belli olur büyük ihtimalle. Benim tahminime göre 1-2 nisan gibi der 😊 sizin belli mi doğum sekli
Asiacr 13+2 daha kucuguz ama insaah Allahin izniyle bizde buyuyecegiz. 1 hafta sonra kontrol var insallah ogrenirim cinsiyeti
Gulnar44 Asiacr çok merak ediyorum canim cuma insallah randevumuz var dua ediyorum bu sefer öğreneyim
asilsmom duruveeannesi benim ilk çocugum çarı muayenesi falan olmadim ama dr um normal dogumdan yana :) bakalim artik🙏🏽🤲🏼❤️