ben en son 12 temmuzda adet gördüm bugün 18 ağustos 1 hafta gecikmem var. 4 farklı markadan test yaptım 3 ü negatif artı med olan test silik çıktı ama. daha önce de başıma gelmişti yalancı pozitif görmüştüm kan verdim negatif. bu arada çocuk denemesi yapmıyorum korunuyoruz ama geri çekilme ile hala adet olmadım. kan da vermedim şüphem olmadığı için. evde baktım sadece. şöyle de bir durum var adet olmadığım için beklenen adet gümlerinde 2 kez korunmasız ilişki yaşadık. 15-17 ağustosta sizce yumurtlama 1 ay kadar kayabilir mi bu korunmasız ilişkşler yüzünden mi adet olamadım acaba. bu arada bir de tatile gittim geldim 15 gün hava değişimi falan etkiler mi