iki ay önce doğum yaptım doğumdan sonra gögsümde belirgin yumrular çıktı doktora gittiğimde mastit dedi ve sıcak kompleks bol sağım önerdi antibiyotik verdi kullandım yaptım ama dahada ilerledi yeniden doktora gittim ultrason ile baktılar galaktosel dediler iğne ile çekim yaptılar ama bir gram gelmedi emzirme dönemi sonrası cerrahi operasyon ile aldırmam önerildi ama iki sene bu acıya nasıl dayanırım bilmiyorum daha önce başına gelen var mı ameliyat olunca emzirme devam edilebiliyor mu ameliyatı nasıl oluyor acaba
sekerleme