Kızlar 10+2 deyim kahverengi lekelenmem var sizce normal mi endişelenmem gerekir mi
rabbis_ats kahverengi olunca endişe etmeyin diyorlar ama yine de doktora gidin
Benimde bugün oldu doktora gittim progestan hapı verdi normal dedi