Bana keseyi görünce aspirine başlattılar kalp atışını görünce de iğneye başlattılar benim doktorum özeldeydi ama kalp atışını görmeden iğneyi başlamadı o da , hatta bir kere dinledik iimdilik zayıf atıyor 3 gün sonra tekrar gel bi bakalım ondan sonra başlayalım dedi tekrar gittim bu seder tam olarak gümbür gümbür atışını duyunca iğneye başlattı şuan 34+3 haftalık oldu