alpomm Selam kızlar benim bat 22 gösteriyor yumurtlamayla beraber bu gece 12.ci gün olucak ve test yapıcam galiba dayanamıyorum
alpomm Feyhan Tuanakaran ftmnr05 Kızlar benimde belirtilerim var sol kaşıktan ağrı oluyor ve belim kırılacak gibi meme ucum çok şişkin ve ağrıyor. Ve içimde hissiyat var nedense bilemiyorum bazen his gelir ya öyle
Tuanakaran alpomm korkma ben bugün daha 8 gün var şuan negatif göreceğimi bile bile yaptım zaten olsada şuan çıkmayacak yani düşün 😂😂
alpomm Tuanakaran ftmnr05 Kızlar negatif. Hayırlısı ya adet belirtilerim de olabilir ben çok kuruldum bu ay ne bilim
Tuanakaran alpomm hiç belli olmaz daha iki günün var canım ümidini kesme ogluşta regl den 1 gün önce kanda negatif gördüğümde ben ümidi kestim 2 gün geciktim bidaha kan verdim o zaman pozitif çıktı
alpomm Tuanakaran ya ne bilim valla beni çıkar artık demiştim de yok😀 sağ ve sol kaşığıma ara ara ağrılar giriyor diğer belirtiler adet zamanı da vardı da bu kaşık şüphlendirmişti @