Peloordek Merhaba 21 hafta 5 gün oldu hamileliğimde çok fena su gelmesiyle doktora geldik yatış yapıldı. Şimdi bekliyoruz aynı durumu yaşayan varmı varsa sonrasında neler yaşadınız kötü bişey olmaz demi? Çok korkuyorum
Nur124 Peloordek canım korkma bol bol dua et doktorlar önlemini almaya çalışır burada bir hanımefendi vardı onunda sanırım 20 li haftalarda başlamıştı şuan 30larda @Kikiriki
Kikiriki Peloordek merhaba canım çok geçmiş klsun benimde 25. Haftada geldi sızıntı şeklinde de devam etti 2 aydır hastanede yatıyorum yataktan kalkmayın doktor ne diyor suyunuz nasıl
Kitlik_irm Peloordek merhabalar geçmiş olsun ben Çarşamba günü 21 haftalık olacağım karnımın alt bölgesinde ağrım çok oluyor ve toplanıyor bebek siz yaşadınız mı acaba
Ayperi11 Durdurmaya çalışır doktor büyük ihtimalle yatak istirahatiyle gebeliğinizi geçirirsiniz çok geçmiş olsun gelişmeleri yazın mutlaka 🙏
Peloordek Kikiriki Kikiriki teşekkür ederim ilk baktığında suyu iyi demişti ama tekrar sabah bakar sanırım
Mucizem_63 Kitlik_irm aynı durumdan kaç gündür muzdaribim kasiklarim agryr sanciyor batıyor belli süre kdr
Kitlik_irm Mucizem_63 benim ilk hamileliğim erken doğumla sonuçlandı ondan en ufak ağrıda korkuyorum Allah bir daha yaşatmasın o süreci 😔 inşallah normaldir