Geçen hafta karnında oluşan kaşıntı sebebiyle tahlil verdim. Alt, ast, bilirubin değerlerim normal ancak safra değerlerim hala çıkmadı. Devlet Hastanesi’nde kaç günde çıkıyor bu tahlil? Kolestaz değilse eğer ne olabilir pütür pütür oldu çünkü ve özellikle karnımın alt kısmında var kaşıntı ve bu kızarıklıklar.