34+3 artık bir an önce kucağımıza almak kavuşmak istiyorum, hamilelik evet güzel bir serüven ama sıkıntısı korkusu olmayana güzel, benim için çok güzel bir süreç olarak geçmedi hep kaybetme korkusuyla geldim bugüne kadar o yüzden bir an önce kucağıma almak istiyorum artık, hamileliğimi özleyeceğim ama şimdilik bu kadar anksiyete ve panik atak krizleri yetti🫠