Kızlar merhaba ben 2nciye hamileyim doğal yolla ikizlere hamile kaldım. kızım 5.5 yaşında vajinal doğumla doğurdım ikizler için sezeryan diyolar her Dr acaba normal doğumı yapamaz mıyım.? Evet sezeryan da doğum ama benim korkum sonrası… Ve aranızda ikizleri vajinal doğumla doğuran varmı? Bide Dr lar benim bebeklipğmden gelen kalbimde üfürüm olduğundan önermesi seni tehlikeye atamam dedi. Zaten Dr arayışındayım. Acaba bilgi verebilecek ikiz Annelerim varmı 😍