Böyle hurafelere inanmayın, mümkün mü akıl var mantık var. Zaten yüzde 50 ihtimal var. Doğru olsaydı dünya nüfusu dengesiz olurdu. Herkes istediği cinsiyete göre hamile kalırdı. Ne yani benimle aynı günde doğup aynı ayda hamile kalanların tamamı kız ya da erkek mi olacak yani, dünya nüfusu ne hale gelirdi düşünsenize?