Bize de daha erken olduğu için dış gebelik boş gebelik vs olabilir demişti. Süreçle ilgili tüm olasılıklar hakkında bilgi verip kaygılandırabiliyo ben de kalp atışını duyana kadar olumsuz ihtimalleri düşünerek geçirmiştim. Acıbademde bi doktor arayışınız varsa elif hocayı önerebilirim pozitif ve sorduğumuz her soruya kafamızda soru işareti kalmayacak şekilde açıklayarak cevaplıyo