arsesraa Kızlarııım Ovulasyon testinde pik gününü ve öncesini değerlendirip hamile kalan var mı aramızda?? Çatlamayı değil ama testte Pik çizgisi günü ve öncesini 🥹
Mavimsimavi arsesraa çok merak ediyorum bende şuan bu düşüncedeyim. Ben cumartesi değerlendirdim pazar tam pik değildi koyuluk vardı, bugün tam pik olmuş ve ben sadece cumartesi değerlendirme şansım vardı inşallah tutar
babymom2026 arsesraa ben sadece pik gecesi var yarinsi gece degerlendirdim 6+5 haftaligim ☺️ uumarim sizinde olur
babymom2026 nerm629_ ben erken ogrendim ilk kontrole gittiğimde yeniydi simdi yarin gitcem belki verir doktor