Merhaba benim kızım da 3 hafta gerideydi 1700 36 haftada acil sezeryan gerekti gelismiyordu ama şükür bir sıkıntı olmadı tabi prematüre doğdu biraz kuvvezde kaldı birtakım sağlık sorunları oldu çok şükür şimdi 5 yaşında anaokula gidecek onun heyecanı var 🥹 demem oki bebeğinizin kilosu çok çok iyi 2 kiloyu geçtiyse kuvoze girmez solumum sıkıntısı yoksa bol bol muz kaşar peynir haşlanmış yumurta kabak çekirdeği tüket inşallah alacaktır ve hiç stres yapıp bebeğinizi üzmeyin korkulacak bir şey yok doktor takipli olun 🌸