Kızlar biliyorum ne kadar nankörlük ediyorum
22+1 haftalığım kilom 69 küsür nerdeyse 70 e geldim
Boyum 160 hamilelik kilom 61 di
Dün bütün ağladım desem yeridir moralim çok bozuk. Kötü niyetli deste k değil köstek olmaya gelenler yazmasın lütfen
80 le gidicem galiba 20 kiloya yakın alıcam gibi duruyor