Ergulilk Kızlar 14+4 gebeyim rahim agrısı var 1 hafta 10 gndr doktor rahim uzunluğu güzel ilişkiyi kes dedi kestik ama hala var idrar enfeksitonum var o yaparmı. Yada gebelikte riskim mi var diye düsünğyorm korkuyorum benm haftalarda olanlar sizde de oluyomu