Zeytuni Merhaba herkese, 37+1 gebeyim, iki üç gündür hafif sızıntı geliyor, en belirgin bugün bir iki damla şıp şıp yere düştü, foş diye gelmedi, bu normal mi, bu durumu yaşayan var mı acaba, sancım henüz hiç yok
cileklitursu Zeytuni benimde sancım yoktu ilk sızıntı oldu ama aynı saatler içinde hepsi tamamen geldi sızıntı geliyorsa bekleme enfeksiyon kapma ihtimalin yüksek