Kızlar 36+3’ten selamlar 🌸 En son 36+1’de randevum vardı. Ultrasonda da nst’de de bir sorun çıkmadı, sadece biraz iri bebişimiz 🧿 Doktor 39.haftayı bitirmek istediğini söyledi. Sezaryeni kendim istedim. Ancak birkaç gün sonra doktorum izne çıkıyor ve ben 38+3 olunca dönecek. Bu cumartesi muayene olmam için bana bir doktor önerdi ama kendi doktorum burada yokken doğum başlarsa ne yapacağım diye çok kaygılandım iki gündür. Bana önerdiği doktor da kendi çalıştığı hastanede. En azından bilgi alması ve yönlendirmesi gerekirse kolay olur diye öyle bir durum olursa önerdiği doktorda mı doğum yapmam mantıklı sizce? Sonuçta 9 aydır tek bir doktorla ilerledim başkasını bilmem etmem, doktoruma güvenip önerdiği doktora gitmek daha mantıklı sanki ne diyorsunuz?