1Ogretmen_anne şimdi şöyle söyleyebilirim olabilir de olmayabilir de neden derseniz bilirsiniz ki siz de adet belirtileri ile gebelik belirtileri birebir aynıdır gebeliğe yorsak örnek veriyorum gebelik olmasa insan ister istemez yine bir ümitleniyor sonra hayal kırıklığı oluyor onun için ikisinin de belirtileri çok aynı olduğu için en iyisi adet gecikmesini beklemek Ben hatta adetimin ilk günü yaptım negatif gördüm gecikmemin 10 gününde pozitif sonuç aldım İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun 🥹