Ozisss Kizlar merhabalar nasil gidiyor hamilelikleriniz.Bu donemlerde yasadiginiz degisimler neler oldu🦋 Bebislerinizi hissetmeye basladiniz mi👶🏼
Asifenerli Ozisss 19haftalık olacaz göğüslerim çatladı ve acıyor göbüş belli etti kendini artık bebişide ufak ufak hisseder gibiyim
Sedef-345 Ozisss 20+4 olduk bizde :) 18. Haftada birden göbeğim çıktı , bebişide 19. Haftadan beri hissediyorum . Çok tatlı tatlı atıyor göbeğimde 😂😂🤣😂 . Tek sıkıntım şu lanet göğüsler ne kadar daha büyümeye devam edecek 😡
Ozisss Asifenerli bende 19un icindeyim arada sertlesir gibi oluyor sag tarafima toplaniyor arada segerir gibi oluyor flan cok tatli duygular🤗
Deniizzz 19 un içindeyim bende bugün hisseder gibi oldum ama emin değilim onun olup olmadığından karnım henüz çıkmadı
Cbellle 19 olduk bizde sertlesme cok sık bende de oluyor nedense. hareketleri hessedip hissedemediğimi henüz anlayamadım
Ozisss Cbellle birtarafa toplaniyo sonra dagiliyo gibi oluyo benmde ozellikle ymek yedikten sonralari oluyo
Cbellle Ozisss peki yani sık sık hissediyor musunuz? Günde kac kere mesela tekme atar gıbı mi? Bu hafta bagırsaklarım biraz hareketli sanırım ondan ayırt edemıyorum