Haceryaman https://imgyukle.com/i/C90xff https://imgyukle.com/i/C90IuG Çıkan sancılarla doğumhaneye yonlendirilmek normal mi ?
BirAnneikibebek0 Haceryaman Senin baya çokmuş ben yalancı sancılarımı bile çok fazla hissediyorum sen hissetmiyor musun?