Kızlar selam 23 haftalık gebeyim 2-3 gündür karnımın iç kısımlarında acı var hissediyorum çevredekiler rahmin ve bebek büyüdüğü için oluyor normal diyorlar ama sizlere de sormak istedim. İlk gebelik olunca her şeye pimpirikleniyor insan. Karnım birden böyle büyümeye başladı ufaktı baya