mavi123_ Arkadaşlar trigliserid 236 çıkmış referans değerinden daha yüksek yani 150 olması gerekiyormuş. Bunun yüksek olması ne anlama gelir kızlar? Yoksa gebelikte normalmı?
mavi123_ mavi123_ bir ay önceki tahlilinde 141 di ama bir ay içinde neden aniden bu kadar yükselmiş olabilir?
mavi123_ mavi123_ kızlar çok tedirgin oldum. Bilgisi olan yazabilirim? Tehlikeli mi acaba? Bana ve bebeğe zarar verirmi?
Emine32 mavi123_ merhabalar dün kan vermiştim benimde yüksek çıkmış normal mi 27+1 433 çıkmış normal mi gitmem gerekiyor mu doktorunuz ne demişti size
Gulsenarslann Gebelikte yükselmesi normal olduğunu söylemişti doktorum benimde yüksek şimdiye kadar hiç yükselmemişti 2.trimesterin ortasında yükseldi hızlı kilo artışı ve vücut yağ depoluyor
mavi123_ Gulsenarslann öylemi? Çün benimde şimdiye kadar asla yüksek çıkmıyordu hatta geçen ay yaptırdığı dada 141 çıkmış ama bir ay içinde birden fırlamış 236 olmuş. Bende 19+1 haftalığım 2. Trimester yani
Eymennn1 Benimde yüksek çıkıyor hata 500yakin ama benim doktormda normal olduğunu söyledi önemli olan doğumdan sonrası düşüp dusmedigine bakilick