Annesii66 Hangi hastaneye gittiniz yakınlarda çevremde yakın zamanda giden kimsede yok eşimle birlikte girmek istiyorum tecrübelerinizi öğrenebilir miyim gidenlerden hangi hastaneyse detaylı ultrason
Smyye1B Annesii66 İlk gebeliğimde Semih Özeren’e gitmiştim öncelik tavsiyemdir çok memnun kalmıştım ama biraz pahalı olduğu için ikinci gebeligimde tercih edemedim Aktif Kocaeli hastanesinde Öner Aynioğluna gittim genel olarak oda güzel geçmişti.
Smyye1B Annesii66 Semih bey 7bine yakın bir fiyat vermişti nakitte indirimde yapıyordu Öner Aynioğlu yalan olmasın 4bin-4bin500 fiyat verdi. Bizim sendika indirimimiz olduğu için biraz daha uygun bir rakam ödemiştik o yüzden onu tercih ettik.
Annesii66 Smyye1B Arif hastanesini bu gün aradım 5bin dediler banada canım peki eşinizle beraber mi girdiniz kaç dk sürmüştü renkli ulturasın CD felan verdi mi
Smyye1B Annesii66 Evet eşimle birlikte girdim CD vermediler ama tarama yapılan tüm organlarını ve yüzünün net olduğu görüntüyü verdiler ayrıca tam yüzünü göstereceği sırada eşime “Babası telefonu hazırla yüzünü çek ” diye söylemişti ☺️