Betulpehlivan 24 haftalık hamileyim bebegim vajinama vuruyor resmen heraketleri ama bazen göbegi mede cıkıyor ordada hissediyorum ama bugun lerde cogunluk oraya vuruyor korkuyorm sizde durumlar nasıl kızlar
Vurgen97 Betulpehlivan Merhaba 😃 o haftalarda benim de aynen öyleydi ayakları aşağıda olduğu için öyleymiş daha sonra yukarı çıkınca yani ayaklar yukarı gelince bu seferde kaburgalarına vuracak 😂 korkulacak bişey değil tabi ağrın falan yoksa 😊
enan Betulpehlivan o haftalarda bana da öyle oldu ruhum darlaniyordu bikac hafta sonra degistirdi de rahatladım
Gizemyunusduman Betulpehlivan aynı ben 26.haftamdayım 23.haftamdan beri hep aşağıya vuruyo yukarı vurduğu zamanlarda oluyo ama bazen resmen çıkıcak sanıyorum
Betulpehlivan Vurgen97 rahimde kısalma oldugu icin erken dogum riskim var oyüzden herseyden korkuyorm artk tesekkür ederim icim rahatladı🙏🤗
Arife3507 Vurgen97 ay bende 24 haftalikkeb oyleydi vajinama vuruyordu sanki simdi 27 hafta olduk dedigin gibi kaburgama vuruyor gibi baya agri oluyor
Vurgen97 Betulpehlivan Sen yinede dikkatli ol kendini çok fazla yorma Rabbim vaktinde kucağına almayı nasip etsin inşallah 😇🤲🏼
Betulpehlivan RdvnMlkn bir önceki randevum da sordum bebek bası yukarda dogum kanalında degil korkma ayakları baskı yapıyordur dedi rahimde kısalık varerken dogum riskim var oyüzden herseyden korkuyorm artk
Betulpehlivan Arife3507 ay insallah benim de vurmaz daha fazla asaga zaten asafı da agrım oluyor rahim kısalıgından insallah gecer bian önce 🙏