İnanılmaz halsizim 32+6 yım. Hiç enerjim yok küçücuk işleri yaparken bile. Bugun bebek hateketlerini az hissediyorum diye acile gittim nst bakıldı sorun yok ben daha az hissediyormusum hareketleri meğer. Ayrıca bazı anneler gece uykudan uyanırıcak şekilde dıyor hareketleri ama benım öyle değil