Mervekaram22 Doğum yapana kadar iki doğum arası 26 ay geçmiş olacak hanımlar sizce normal doğum olur mu ? Çünkü sezaryen doğumdan çok korkuyorum 😧
Kabiyra00 Mervekaram22 doktora bağlı.kimisi yaparım diyor kimisi risk almiyor. Ben de istiyorum ama nasip. 4,5 sene olacak iki doğum arası.
ipekmom_ visnelicheescake doktorunuz kim acaba hangi şehirde? Bende ssvd istiyorum doğum zaman 31ay aralık olscak doktorum onay vermiyor
nidosh İnsta hesabı var biraezeryenhepsezaryendegildir diye onda her şehrin ssvd destekleyen doktorları var
asil15 Mervekaram22 risk alamam demisti ekstra bir de safra kesesinden dolayı ciddi ağrılarım vardı.birde normal doğu sancısını biliyorum canm doguramam ben😅
ipekmom_ visnelicheescake aaa çok yakın bana bende sultan gazi de oturuyorum Muayene ve doğum ücreti hakkında bilginiz var mı
visnelicheescake ipekmom_ unuttum valla ya f ben iki buçuk sene önce 6 bine doğum yapmıştım şuan normal doğuma 27 bin diyorlardı en son sezaryen ve ssvd hakkında fiyat sormadım