neyazsamkii sen öyle zannedebilirsin. Ben de öyle zannettim. E nabiza düşmeyince hastaneye sonuca gittim. Hastanede bana kanın yeterli alınmadığı için yetersiz sonuç yazdığını söyledi doktor. Üstelik bu durum e nabizdq görünmüyor. İkinci verdiğim kanda hemen düştü. Sen bilirsin.