Asortikhanim [silindi] görüntüsü net değil çok bozuk makineyle çekilmiş erkek gibi çokta güvenmeyin görüntü bozuk
[silindi] Asortikhanim cok erken belki tahmın için bu 9+3 fotomuzdu bugun 10+0 dayız ama insan ister istemez kesesi şekli neresinden olursa olsun bi cinsiyetini merak ediyor 🥰 ne olursa olsun sağlıklı olsun insallah çok zor kavuştum kuzuma❤️
ay1235 @“Beyza_35”# @“Esra_1609”# kızçeler cünsiyetten amlayan varsa yorum yapabilirmi acabaaaa çook merak ediyorum kız bebiş dediler ama sizede sormak istedim