Kızlar en son cuma günü HCG 1360 dı. Salı çarşamba gibi giderim demiştim ama dün kahverengi akıntım olunca bugün gidip muayene oldum.
Durumu anlattım vajinal USG ile baktı kanama alanı görmedi çok şükür kesede göründü. Kalp atışı için haftaya gelirsin dedi.
Ama sıvı şekilde silince peçeteye gelen akıntım USG sonrası pütürlü oldu
Anlamadım gitti vallahi. Kanaman artarsa gelirsin dedi. Pütürlü niye oldu acaba ilaç yüzünden olur mu