Duygupss Merhabalar 3 cm açılmam varmış ama sancılarım 20 ile 50 arası yüksek çıkmadı evdeym hastaneye gitmem gerekir mi tekrar sancılarım sık değil düzensiz ama çok ağrıyor
Melismelo Benim yaşadığım yerde direk yatış yaparlardı bu anlattıklarına ve bence doğumun başlamış. Sancınızı takip edin 5dk düştüğü an gidin beklemeyin