Kızlar 9 haftalık gebeyim. Geçmeyen inatcı vajinal enfeksiyonum var doktorum fitil verdi kullandım ama tekrar başlamadı bugün muayene de işleme göremedi o yüzden bana Borik asit içeren kapsül verdi ilacı buldum fiyatı biraz yüksek 10 adet gece vajinale yerleştirecegım. Daha önce gebelikte Borik asit kullanan var mı ? Faydasını gören oldu mu ?