Nerden başlayım bilmiyorum öncelikle kilo kontrolü yapıldı ben kilo alacağıma kilo vermişim 🥲 hemşire sen hiç yemek yenmiyor musun diye sordu doktora girdim ama çok şükür bebek kilo almış ama doktor suyun çok az olduğunu söyledi sen hiç su içmiyor musun daha fazla içmen gerek dedi yani bu ne demek ne gibi durumlar olabilir biraz korktum bebeğe birşey olur mu yada erken doğum riski olur mu 🥺 bide cinsiyeti sordum 14.haftadayım doktor bu hafta da erkek ve kız bebeğin çıkıntısı aynı dedi tahmin bile yapmadı 16.haftayı bekliycekmişiz erkenden öğrenenler çok şanslı galiba 🌸🩵💖😇