hanımlar, baza altında ilk cocuğumdan kalan zıbınlar tutumlar birsürü bişey var. Şimdi 29 haftalık hamileyim yavaş yavaş cıkartayım kullanacaklarımı ayırayım dedim ama, oldukça sarı lekeler var. Tam 7 yıllık. Daha önce forumda illaki sorulmuştur ama güncel olarak hangi leke cıkartıcıyı kullanmam gerek, hangi ürün cıkartır yardımcı olur musunuz🤯