Daha başındayım gebeliğin ama şimdiden aklımda doğum var. İlki biraz travmatikti ikinciyi doğurmayıp içimde mi tutsam 😂 deneyimleriniz nasıldı kızlar paylaşır mısınız? İkinci sezaryeni olacaklar varsa gelin sohbet edelim. Aklımda ssvd de yok değil ama araları 21 ay olacak ssvd yapabilir miyim bilmiyorum.