37+1 oldum bugün karın ağrısı nedeniyle idrar tahlili vermeye gitti . Tahlilden sonra peçeteye silerken çok çok az pembe bir leke gördüm. Yani 1 damla bile değildir belli belirsiz. Sizce ne olabilir? Bazen kılcallardan da gelebiliyormuş. Çamaşırımda vs lekelenme yoktu.