tirtilinnannesi Haftamda normal doğum için beyin cerrahından rapor almam gerektiğini öğrendim normal doğum yapabilir veya yapamaz diye. Birde normal doğum yapamaz derse genel anestezi ile olma durumunda varmış daha önce böyle bir durum yaşayan varmi süreç hakkında bilgi paylaşırsa çok sevinirim
Blackkk tirtilinnannesi böyle birşeyle karşılaşmadım ama üstte kalsın. ben olsam sanırım normal doğuma cesaret edemezdim tetikler diye 🙈
Blackkk tirtilinnannesi bu arada bende bebeğime tırtıl diyorum ve Instagram hesabı açtım ona o isimle 😀😀
alc tirtilinnannesi bende de fıtık var baya da büyük. Ama engel olmayacağını söyledi doktorum. Bir korktum şimdi. Bakıp wradtirmak laxim.