Zehbahce Bat 15ydi dün normal test yaptım negatif çıktı hala adet olmadım ve hiç belirtim yok sizde tekrar idrar testi mi yapsam yoksa direk kan mı versem kızlar
Zehbahce minikmucizem356_ aynen yaa geçen sende de böyle olmuştu hamileyim sonra düşük oldu. İlk kez bu kadar gecikti heveslendim en iyisi sabah kan vermek
minikmucizem356_ Zehbahce bende geçen ay düşük yaptım bu ay yine adet oldum baklam bundan sonra nasıl olur
ftmnr05 Kubragocer ben silik bir çizgi görüyorum sanki inşallah vardır hayırlısıyla gidip kan veriiin 😍
Kubragocer ftmnr05 hayır canım daha bat günü bugün negatif çıkacak nasıl olsa diye yaprim ama ilk idrar olmadığını ve bat günü yaptığımi göz önüne alırsak çok silik çıkması normal ben en çok adetim gelmediği için umutlandim
Zehbahce Kızlar ben hala adet olmadım hiçbir belirtim de yok dün kanda negatifti gecikmem 5. Gün oldu artık ne yapsam bilemedim bana bir akıl verin başına gelen var mı